Leadgeneratie optimalisatie
Juiste leads door inzicht in customer journey
Hoe je meer leads uit je doelgroep en website bezoekers haalt? Na deze cursus weet jij middels customer journey mapping wanneer en hoe de klant te beïnvloeden en verleiden is en ben je in staat een potentiële klant te transformeren tot klant, ambassadeur en fan. Precies wat jij wil toch?

Waarom is deze training belangrijk voor jou?
Haal het onderste uit de kan!
Je mag deze cursus niet missen als jouw focus ligt op het verhogen van meer online resultaat, sales en leads.
Voor wie is deze training bedoeld?
Online teams én incompany
De opleiding Leadgeneratie optimalisatie is uitermate geschikt voor:
- de online marketeer
- leadgeneratie manager
- productmanager
- category manager
- content expert
- communicatiespecialist
Leadgeneratie trainers
Meer dan 30 jaar ervaring in Leadgeneratie optimalisatie
De Leadgeneratie trainingen worden gegeven door de ervaren trainer Eddy Boeve. Hij is al meer dan 15 jaar actief als Leadgeneratie trainer, een expert in e-business en biedt aan de hand van innovatieve cases handvatten, waarmee je direct aan de slag kunt!
Doel van de training: Maximaal rendement.
Het ultieme doel is om de leadgeneratie te optimaliseren en maximaal rendement te halen uit jouw e-business

Dankjewel voor alle info en de inspirerende sessies! Ik heb er veel van opgestoken en ben gesterkt in mijn mening over redesigns. Ik ga proberen in het huidige traject bij ons ook voldoende aandacht voor Leadgeneratie optimalisatie mee te nemen.
Samantha
Dit ga je leren
- Inzicht in het juiste design van de conversie funnel en landingspagina
- B2B en B2C Leadgeneratie overeenkomsten en verschillen
- Principe van verleiden: social proof, commitment (met experts als Cialdini en Eisenberg)
- Het Lead-management proces in kaart brengen en optimaliseren
- Beter klant-inzicht verkrijgen door de inzet van Buyer Persona’s
- Koopfase en sales-funnel: je doelgroep écht leren begrijpen
- Kwalitatieve informatie aanbieden, op het juiste moment én in de juiste vorm
- Effectieve call-to-actions maken
- Customer journey van startpunt tot lead verkennen en optimaliseren
- Marketing automation: hoe maak ik van prospects leads, en van leads klanten
- Laatste ontwikkelingen aan de hand van inspirerende praktijkvoorbeelden
- Alles overzichtelijk in kaart brengen op jouw eigen Conversion Optimization Canvas
Starten met leadgeneratie?
Vraag ons naar de mogelijkheden.