Search Engine Advertising Optimalisatie

Campagnes draaien die positief rendement opleveren en kansen benutten die je concurrenten laten liggen. Dat is de uitdaging. Maar ook nieuwe klanten bereiken, die jou nu nog niet kennen of goed weten te vinden. Zoekmachine adverteren moet het juiste rendement opleveren.

Dat begint met scherp inzicht krijgen in de doelgroep en de markt. Maar ook het spotten van kansen. Daarna is van belang een strakke werkmethodiek toe te passen. En uiteraard een slimme automatisering. Gevolgd door het continue bijslijpen en optimaliseren, op basis van juiste data en analyses.

Er is kans op verhoogd rendement

  • Wanneer het beheren je te veel tijd kost
  • Wanneer de leads nu te duur zijn
  • Als je geen controle over je uitgaven hebt
  • Je te weinig inzichten hebt in de resultaten
  • Als je je eigen advertenties niet terug ziet
  • Je concurrenten vaker en beter zichtbaar lijken
  • Je het gevoel hebt dat er meer uit te halen is

Sturen op rendement is de kern

Search Engine Advertising moet gestuurd worden op rendement. Het bepalen van het beoogd en realistisch rendement is daarom altijd het startpunt, het bereiken ervan het doel. Het instellen van juiste metingen daarvan is de basis.
Belangrijk in het beheer is het voorkomen en minimaliseren van verkeerd uitgeven van je media spend. En zorgen dat het terecht komt bij de juiste doelgroepen, met een zo groot mogelijke kans op het rendement dat je zoekt. Het draait om conversiegerichte en passende advertenties, die het beste aansluiten bij jouw ‘business’ en de doelgroep. Dat vereist de juiste aanpak en actief beheer van je campagnes.

Onze marges zijn dun en de concurrentie is hevig. We moeten erg scherp zijn op de uitvoering. Booming is ambitieus, maar realistisch en verdiept zich in onze business. Inmiddels is ons rendement met 40% verbeterd en blijven we elkaar scherp houden met nieuwe kansen.Rogier Goed, Verf.nl

Google Ads management bij Booming betekent:

  • Rendementgedreven roadmap
  • Optimale verdeling van effect vs. effort
  • Focus op jouw doelgroepen
  • Een programma op maat voor jouw business
  • Conversie optimalisatie van ads tot landingspagina
  • Optimale integratie met andere kanalen zoals SEO
  • Slim gebruik van automatisering en systemen
  • Automatiseren van repeterende taken
  • Optimale bepaling en timing van je mediaspend

Zij kozen voor booming

  • Logo
  • Logo
  • Logo
  • Logo

Dit zijn klanten van ons gewend

Optimalisatie GMB profielen

Lange termijn
partnership

Ranking en posities verbeteren

Proactieve
optimalisatie

Engagegement vergroten

Toegewijd
vast team

Engagegement vergroten

Transparant
proces

Ontdek hoe we ook jouw rendement kunnen boosten

Plan het gesprek en check jouw onbenut potentieel.

Plan nu je performance quickscan

Inzicht in jouw:

Lennart-Ruigrok
  • Rendement kansen
  • Kostenreductie mogelijkheden
  • Slimme automatisering opties
  • Efficiëntie verbeteringen