Chatbots zijn altijd bereikbaar, ook als het kantoor gesloten is.
De bot geeft direct antwoord op de meest gestelde vragen. Bovendien is een chatbot laagdrempeliger dan mail en de telefoon. Het voorkomt daarmee dat je bezoek verliest.
Minder mail en een betere klantervaring! Een chatbot helpt.
Chatbot Strategie Consult: spar 30 minuten met onze chatbot expert
Eddy is veel gevraagd als trainer en spreker bij o.a. Lectric, Emerce en Beeckesteijn.
Boek nu jouw gratis chatbot consult
- Ontdek of een chatbot geschikt is in jouw situatie
- Welke chatbot past het beste bij jouw product of dienst
- Zo snel kun je resultaat verwachten
Onmisbaar voor o.a. deze bedrijven:



De klant wil het nu en direct
Een bot beantwoord aan de “instant satisfaction” behoefte: bezoekers willen nu praten, nu hun probleem opgelost zien. Het ondersteunt hun oriëntatieproces. Alleen al de directe beschikbaarheid van een chatbot geeft jouw bezoek vertrouwen. Bovendien willen bezoekers minder vaak bellen en steeds vaker zelf hun probleem oplossen.
Met relevantie en snelle service maak je het verschil
Een chattool is reactief, dus niet storend, alleen als er behoefte is aan hulp. Bezoekers kunnen tegelijkertijd vragen stellen, de vragen stapelen zich dus niet meer op! Een chatbot laat alleen informatie zien die op dat moment relevant is voor de bezoeker. En last but not least, de chatbot verhoogt de snelheid en service naar klanten!
Waar te beginnen? Bij de chatbot startersgids voor bedrijven.
- Stap voor stap uitleg
- Verschillen tussen chatbots
- Hoe pas je het toe?
- Zo maak je een chatbot
By 2020 the average person will have more conversations a day with bots than they do with their spouse.Gartner
Ontrafel de chatbot abracadabra, Eddy helpt en inspireert je
Is een chatbot geschikt in jouw situatie? Vraag je je af welk type je nodig hebt?
Boek nu jouw gratis chatbot consult
- Ontdek goede chatbot cases in jouw branche
- De beste chatbot toepassingen
- Zoveel tijd kost het om in te richten