Meer leads en minder kosten door Inbound Marketing

Zou het niet makkelijker zijn als de klanten voortaan naar jóu toekomen? Dat bereik je met Inbound Marketing. Als je wil dat Inbound Marketing voor jou gaat werken, dan is een effectieve samenwerking tussen je marketing en sales afdeling cruciaal. Met dit B2B Marketing & Sales Alignment Handboek zet jij de eerste stap naar slimme leadgeneratie.

Download het handboek

Waarom jij in 2018 gaat starten met Inbound Marketing:

  • Meer en meer B2B bedrijven gaan over op deze slimmere manier van leadgeneratie
  • Zorg met content marketing dat leads jóu gaan vinden, in plaats van dat jij er zelf achteraan gaat
  • Werk effectiever door de vaak diepe kloof tussen marketing en sales te dichten
  • Bespaar tijd en kosten door middel van marketing automation

Starten met Inbound Marketing

Qua kennis loopt jouw bedrijf voorop. En je investeert veel in marketingactiviteiten. Maar het blijft een uitdaging om nieuwe klanten te vinden en te overtuigen. Inbound Marketing is een slimmere manier om meer qualified leads te genereren. Zo blijf met je klanten en prospects in contact om op het juiste moment toe te slaan!

Zo levert Inbound Marketing jou meer klanten op

Inbound marketing is een slimmere manier van klanten werven. Je prikkelt ze met relevante content: unieke verhalen en scherpe inzichten waar de bezoeker direct iets aan heeft. Daardoor komen klanten via social media, blogs en zoekmachines uit zichzelf naar jou toe.

Op die manier bereik je de juiste groep potentiële klanten. Maar dan ben je er nog niet. Via een overtuigend programma zet je nieuwe contacten om in serieuze kansen, en de serieuze kansen in klanten.

Alignment tussen Marketing & Sales

Het B2B Marketing & Sales Alignment Handboek geeft een duidelijk stappenplan waar je vandaag nog mee kunt starten.

  • Een 7 pagina’s tellende handboek met 10 handige stappen
  • Ontdek wat je als CEO kunt doen om te zorgen dat marketing- en sales teams gaan samenwerken
  • Leer hoe organisaties wel tot 20% meer omzet realiseren met een slimmere samenwerking tussen sales en marketing
  • Krijg duidelijke uitleg per onderdeel die je direct kunt toepassen

Met het Sales & Marketing Alignment Handboek kon ik samen met de marketing- en sales-directeur direct aan de slag om de eerste stappen te maken naar slimmere leadgeneratie.

De experts van Booming vertellen je precies welke kansen er voor jouw bedrijf liggen.

Weten hoe Inbound Marketing voor jou kan gaan werken?

Download het B2B Sales & Marketing Alignment Handboek