Dynamic Yield is een Personalisatie tool. Kijk hier voor alle Personalisatie tools.
Wat is Dynamic Yield?
Dynamic Yield combineert een uniforme opslagplaats voor gegevens met de tools om gepersonaliseerde interacties te activeren. Dynamic Yield is een op AI gebaseerd personalisatieplatform dat geïndividualiseerde ervaringen biedt op elk contactpunt van de klant.
Het platform zorgt voor een uniform beeld van de klant, waardoor snelle en schaalbare creatie van gerichte online interacties mogelijk is. Dynamic Yield maakt gebruik van machine learning en voorspellende algoritmes om realtime segmenten op te bouwen die kunnen worden gebruikt om direct te handelen.
Personalisatie Optimalisatie Programma
Maar personalisatie is niet alleen het aanzetten van de tool. Een juiste mix van methode, aanpak en tooling zorgt voor een optimaal resultaat. Het Personalisatie Optimalisatie Programma van Booming zorgt voor de juiste mix voor het verhogen van conversie.
Overzicht personalisatie features van Dynamic Yield
De features beschrijven de omvang van de mogelijkheden van de tool en ondersteunen het personalisatieproces.
- Segmentatie
Doelgroepsegmenten kunnen worden gemaakt op basis van digitale interactie, context, fase in het traject van de klant en gegevens van derden. - A/B testen
Met Dynamic Yield kunnen er A/B testen worden opgezet om inzichten te verkrijgen. Elke ervaring op elk kanaal kan getest worden zoals aanbevelingen, inhoud, meldingen en overlays. - Automatisering
Dynamic Yield maakt gebruik van machine learning en voorspellende algoritmes om klantsegmenten op te bouwen. Daarnaast gebruikt Dynamic Yield Predictive Targeting om automatisch de juiste ervaring te identificeren en te koppelen aan de juiste bezoekers. - Omnichannel
Dynamic Yield verenigd klantgegevens op alle digitale en offline contactpunten en gebruikt deze om het marketing ecosysteem te versterken. - Rapportage
Dynamic Yields heeft een dashboard om alle testen te creëren, meten en beheren. - Aanbevelingen
Gepersonaliseerde aanbevelingen door de hele customer journey. Hier kan de machine-learning engine van Dynamic Yield automatisch de meest effectieve strategie selecteren voor elke gebruiker. Daarnaast heeft Dynamic inhoud aanbevelingen waar design en het soort informatie kan worden ingericht voor individuele bezoekers. - Targeting
De online contactpunten van Dynamic Yield zijn de website, e-mail, SEA advertenties, social advertising, app optimalisatie en mobiel. - Soort personalisatie tool
Dynamic Yield is een Data Management Platform (DMP) dat alle data op een centrale plek verzamelt. De data kan gekoppeld en gesegmenteerd worden, om geactiveerd te worden in marketinguitingen.
Dynamic Yield is thuis in de industrieën: e-commerce, B2B e-commerce, financiële diensten, gamen, media en travel.
Dynamic Yield versus andere personalisatie tools
Personalisatie tools in het algemeen helpen bij het geautomatiseerde proces om een gebruiker te identificeren en klantgedrag te verzamelen. Dit doet elke tool op een eigen manier. We hebben 9 personalisatie tools vergeleken met onder andere Dynamic Yield . Lees hier meer over de vergelijking van personalisatie tools.
Personalisatie met Dynamic Yield
Dynamic Yield is een Data Management Platform (DMP) dat gepersonaliseerde ervaringen aanbiedt in de hele customer journey. Het platform is AI-gestuurd om gegevens te verzamelen en te beheren om gepersonaliseerde interacties op veel online contactpunten te activeren.
Maar het gaat niet alleen om de tool. De brains achter personalisatie is een onmisbare factor. De juiste instellingen voor de tool moeten goed worden neergezet, strategieën moeten worden ontwikkeld en evaluatie van nieuwe inzichten zal geanalyseerd moeten worden. Personalisatie is een continu proces, waar gekeken wordt wat wel en niet werkt. Door de juiste mix van methode, aanpak en technische tools wordt het optimale resultaat gerealiseerd.
Neem contact op met onze personalisatie specialisten om te kijken hoe jouw bedrijf conversie kan verhogen.