• Conversion Copywriting Canvas
    (+ Handig Excel Worksheet)

    Schrijf persuasive copy binnen de deadline

    De actiegerichte manier om binnen 30 minuten copy te schrijven die jouw doelgroep triggert. Of je nu een LinkedIn post, landingspagina of e-mail nodig hebt. Dit stappenplan werkt altijd om de juiste woorden op papier te krijgen.

    Krijg jouw exemplaar van het canvas

De nieuwe manier van copywriting waar JIJ op zat te wachten

Copy can make or break your conversions

Daarom is goede copywriting essentieel.

Schrijf keer-op-keer persuasive copy met het Conversion Copywriting Canvas:

  • Gebaseerd op lessen van bekende Amerikaanse Copywriters als Amy Harisson (Write With influence) en Joel Klettke (Hubspot)t
  • Door ons getest bij grote klanten zoals HP
  • Na het invullen staat je tekst al bijna op papier

Sinds ik met het Conversion Copywriting Canvas werk, staar ik nooit meer naar een leeg scherm.

Clarissa Filius, Booming

Tot vandaag, was copywriting voor veel marketeers een uitdaging

Je hebt al meerdere copywriters ingehuurd, tientallen A/B testen gedaan en alle tips over conversie toegepast.

Toch willen je landingpagina’s niet converteren.

Veel marketeers herkennen zich hierin:

  • Je landingspagina’s converteren niet
  • Je haalt geen leads binnen
  • Jouw baas is niet blij met de resultaten
  • Je krijgt minder budget
  • Je gebruikt steeds weer dezelfde argumenten

 

Aan jouw aanbod ligt het niet, maar je krijgt geen klanten.
Zelfs als je alle elementen van een goede landingspagina toepast, zonder persuasive copy zul je jouw doelgroep niet verleiden.

Daar ligt voor veel marketeers, CEO’s en copywriters de uitdaging.
Je hebt vaak geen tijd om je doelgroep te interviewen of uitgebreide enquêtes uit te voeren, voor je de tekst gaat schrijven.

We zijn daarom op zoek gegaan naar de elementen voor een geweldige converterende copy. We gebruikten advies van bekende copywriters waaronder Amy Harisson en Joel Klettke.

Maar er ontbrak iedere keer wel iets.

  • We moesten steeds weer van vooraf aan beginnen en de tips opnieuw opzoeken en toepassen – zonder een duidelijke methode.
  • De modellen die we hadden waren lastig in te vullen, en het kostte veel tijd met weinig resultaat.
  • We konden onze werkwijze niet zo krijgen dat we iedere keer weer dezelfde stappen toepasten.

 

Daarom zijn we het beste van alle methodes gaan combineren. En werkten we de nadelen weg. Met als resultaat dat copywriting leuker, sneller en effectiever is geworden.

Start nu met effectief copywriten.
Ga werken met het Conversion Copywriting Canvas.

Binnen 30 minuten heb je de belangrijkste persuasive elementen op papier.


Je kunt je altijd weer afmelden voor onze mails,
verder gebruiken we je gegevens nergens voor.