• Booming-up
    your skills

Conversie optimalisatie

Verhoog de waarde van jouw winkelwagen

Door de toepassing van psychologische principes kun jij website bezoekers beter laten converteren. In de training Conversie optimalisatie laten experts jou zien hoe je dit toepast. Daarnaast leren zij je hoe je kunt inspelen op het oriëntatieproces van bezoekers binnen jouw website.

De grote voordelen van Conversie optimalisatie:

  • Meer verkoop;
  • Lagere bource rate;
  • Hogere waarde van je winkelwagen

Voor wie is deze training bedoeld?

Ben jij een Online marketeer of product- category, e-commerce manager, of interaction designer of een content specialist of communicatie specialist of een uitgever? Dan zit je goed! Deze training is voor diegene die bezig is met het verhogen van meer online resultaat, sales en leads.

In maart heb ik via Emerce de conversiecursus bij je gevolgd. Ik kan je inmiddels ook vertellen dat we onze conversie flink hebben kunnen verbeteren!

Gert

De Conversie optimalisatie trainers

Eddy Boeve is dé trainer voor Conversie optimalisatie. Met meer dan 20 jaar ervaring weet Eddy van de hoed en de rand en brengt met veel enthousiasme zijn kennis over. Hij gebruikt praktijk voorbeelden en weet met zijn trainingen end-to-end te boeien.

Nogmaals dank voor de trainingen.
Ze zijn erg waardevol en leerzaam geweest!

Stefan

Wat kun je met Conversie optimalisatie?

Leer van Eddy hoe het spel van Conversie optimalisatie gespeeld moet worden. Zodat jij na afloop de conversie kunt verhogen van de website bezoekers. Eigenlijk is het heel simpel, door outside-in te kijken kun jij de bezoeker helpen en ondersteunen met het maken van keuzes. De Customer Journey van de klant bepaal jij, want je weet wat de behoeften en wensen van de klant zijn. Extra service (gratis retouren, same day delivery), grafische vormgeving (beeld en geluid), copywriting en landingspagina’s zijn van ongekend belang bij deze training.

Dit ga jij leren:

  • De verleidingsprincipes van onder andere Cialdini; maar ook overtuigen van je bezoeker
  • Werken met buyer persona’s
  • Inzicht in het koopproces
  • Keuzestrategieën effectief inzetten
  • Formulieren optimalisatie
  • Winkelwagen waarde optimaliseren door (herhaal)aankopen te stimuleren.
  • Inspelen op de koopstijlen en inzetten van kooppsychologie: “snelle versus langzame” hersenen
  • Leren schrijven van scorende content; call-to-actions (CTA’s)

Ga direct aan de slag met ‘De 10 onmisbare ingrediënten voor conversie.’