• Booming-up
    your business

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Top posities in de onbetaalde zoekresultaten van Google leveren een blijvende stroom van potentiële klanten op. Die topposities verkrijgen en optimaliseren vereist specifieke aandacht en kennis. Voorsprong is te bereiken door een gebalanceerde strategie en goed gecombineerde en gedoseerde activiteiten. Resultaten zijn te behalen maar vereisen wel commitment voor de lange termijn.

Er zijn altijd wel kansen te vinden, ook in de zwaarst beconcurreerde branches. Een SEO strategie moet ook passen bij jouw doelstellingen. Wil je zoveel mogelijk site bezoekers? Dan pak je dat anders aan dan als je een harde conversie en sales doelstelling hebt.

Het is tijd voor een gedegen SEO aanpak als je:

  • posities begint te verliezen
  • een nieuwe site gaat lanceren
  • je diensten gaat uitbreiden
  • last krijgt van (nieuwe) concurrent(en)
  • advertentiekosten de pan uit rijzen.

Denk toekomstgericht! Het is erg jammer, en kostbaar, als je je goede posities verliest na een update van Google.

Peter van der Graaf, Zoekmachine optimalisatie specialist

Lees eerst deze tips voordat je SEO teksten gaat schrijven

Wat zijn jouw kansen? Vraag jij je wel eens af:

  • Hoe komt mijn concurrent aan die posities?
  • Wat moet ik doen om die te krijgen?
  • Hoe haal je die achterstand in?
  • Wat kost het verslaan van de concurrent?

Antwoord op deze vragen geeft Peter je graag:

Bel mij: 06 24 15 18 09 Of stel mij een vraag

Peter van der Graaf, Zoekmachine optimalisatie specialist